Verzend- leveringsbeleid
Voor de zending gebruiken wij voornamelijk de service van DHL of PostNL. Een bedrijf dat je kent en waardoor wij binnen 5 dagen kunnen leveren- en verzenden mits voorradig. Let wel dit is meestal alleen op werkdagen en op zaterdag.
Bij ons kun je dit verwachten:
• Een kwalitatief product
• 7 dagen per week de beste service!
In enkele gevallen kan het helaas iets langer duren vanwege orderdrukte bij ons of bij DHL of PostNL ook door feestdagen. Eén ding staan we voor. En dat is dat je altijd je bestelde product geleverd zult krijgen. Heb je de bestelling binnen 10 werkdagen nog steeds niet ontvangen. Neem dan contact op met ons.
Zodra je bestelling is verwerkt ontvang je een e-mail van ons. Daarin staat een trackingcode waarmee je de bestelling precies kunt volgen op DHL/PostNL.nl. Heb je nog geen e-mail ontvangen? Geen stress, het duurt vaak 1 werkdag om de bestelling te verwerken. Heb je dan nog geen e-mail ontvangen, neem dan contact met ons op info@intermagna.nl Als de bezorgdienst het pakket niet bij jou of je buren kan bezorgen dan laten ze een kaart achter in je brievenbus. Met de code op deze kaart kun je op hun website aangeven wanneer ze bij je langs kunnen komen. Je kunt er ook voor kiezen om je pakket bij de buren af te laten leveren of bij een DHL of PostNL Afhaalpunt. Maak je geen keuze, dan wordt het pakket de volgende dag opnieuw aangeboden.
Andere belangrijke informatie:
Let op: Brievenbuspost met chocolade kan schadelijk zijn voor uw huisdieren. Bij temperaturen boven 22 graden smelt de chocolade, boven deze temperaturen kan er niet verzonden worden. We dragen zorg dat uw bestelling zo snel mogelijk in goede orde word bezorgd.
Verkeerd verzendadres ingevuld?
Geen nood. Stuur zo snel mogelijk een mailtje naar info@intermagna.nl. In sommige gevallen kunnen we het adres nog aanpassen voordat het verwerkt wordt. Zodra je bestelling niet afgeleverd kan worden, wordt het pakket teruggestuurd. Vaak nemen we dan contact met je op. Het kan wel zo zijn dat we bij opnieuw verzenden de kosten in rekening brengen.
Bestelling wijzigen of annuleren?
Omdat we een snel leveringsproces hebben kan het soms zijn dat de bestelling al verwerkt is door de verzender. We kunnen daarom niet garanderen dat je de bestelling nog kunt aanpassen. Wil je de bestelling aanpassen of annuleren stuur dan snel een e-mail naar info@intermagna.nl
Retourbeleid
Repen waarvan gegeten is of gebroken** repen kunnen niet retour gestuurd worden.
** wij doen ons uiterste best om de chocolade uiterst zorgvuldig te verpakken. Desondanks kan het voorkomen dat de reep tijdens het transport breekt. Dit doet niks af aan de smaak, maar is wel handig om te weten.
Retourneren is mogelijk bij:
- Wit uitgeslagen repen, of gesmolten repen
- Niet opengemaakte producten
- Productiefouten
- Onjuist verstuurd product*
*bij onjuiste verzending kunt u de producten kosteloos terugsturen. Wij zorgen dat u zo snel mogelijk het juiste product ontvangt.
Bij een vraag of klacht graag contact opnemen via info@intermagna.nl